.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجمع در فرودگاه به انتظار مهدی هاشمی +عکس


ایسنا :جمعي از دانشجويان خواهان محاكمه «مهدي هاشمي» در پي اخبار منتشره مبني بر بازگشت وي به ايران، در فرودگاه بين‌المللي امام خميني (ره) حضور يافتند.

دانشجويان در اين تجمع، پلاكاردهايي با مضامين «ماركوپولوي سياسي، محاكمه بايد گردد»، «ترازوي عدالت ديجيتالي نيست و هنوز شاهينش جغدها را شكار مي‌كند»، «آقاي مهدي هاشمي! هم مرگ بر جهان شما نيز بگذرد / هم رونق زمان شما نيز بگذرد / آن‌كس كه اسب داشت غبارش فرو نشست / گرد سم خران شما نيز بگذرد»، «آقازاده لندن‌نشين، محاكمه بايد گردد»، «مسير پيشنهادي براي آقازاده فراري، دربست تا دادگاه» و «در انتظار اجراي عدالت» در دست دارند.

در ادامه‌ تجمع دانشجويان در فرودگاه بين‌المللي امام خميني (ره)، محمد رضايتي، دبيركل اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل اظهار كرد: مبناي اعتراض ما گزارش اصل 90 مجلس است. انتظار ما از آيت‌الله لاريجاني كه اعلام كردند براي ما خط قرمزي مطرح نيست اين است كه با پرونده‌ي مهدي هاشمي به طور جدي برخورد و رسيدگي كنند.

وي هم‌چنين با اشاره به اظهارات وكيل مهدي هاشمي درباره‌ي حضور دانشجويان در فرودگاه امام گفت: حضور ما دانشجويان به اين دليل است كه خواستار رسيدگي به ابهامات در مورد مهدي هاشمي هستيم اما وكيل ايشان گفته‌اند كه ما يك هفته شما (دانشجويان) را در فرودگاه نگه مي‌داريم. ايشان به جنبش دانشجويي توهين كرده‌اند. حرف ما اين است كه اگر ادعايي دارند چرا در جمع دانشجويان براي پاسخگويي حاضر نمي‌شوند؟

رضايتي افزود: ما از خون‌هاي به ناحق ريخته شده در فتنه نخواهيم گذشت و حضور ما در اين‌جا (فرودگاه امام) نقطه آغاز است و ما اين مساله را پي‌گيري خواهيم كرد.

به گزارش ايسنا هم‌چنين در اين تجمع دانشجويان طوماري را كه براي محاكمه‌ي مهدي هاشمي تهيه كرده بودند امضا كردند.



در اين طومار آمده است: «اكنون كه پس از ماه‌ها انتظار، متهم فراري مهدي هاشمي رفسنجاني كه نقشي فعال در فتنه 88 داشته و پس از آن در پوشش ماموريت دانشگاه آزاد در آغوش روباه پير لانه گرفته بود، قصد بازگشت به كشور را دارد. بازگشتي كه بلاشك فرصتي مغتنم براي دستگاه قضايي كشور است كه بي هيچ ملاحظه‌اي سربلندانه از اين امتحان بيرون آيد. دستگاه قضايي كه ادعاي اين را دارد كه اهل هيچ‌گونه تسامح و تساهل نيست.

لذا ما دانشجويان عدالت‌محور، آرمان‌گرا و مستقل از كانون‌هاي قدرت و ثروت به نمايندگي از ملت شريف ايران اين انتظار به‌حق را از قوه قضاييه داريم كه با محاكمه‌ي به‌موقع، سريع و مطابق با موازين اسلامي، عدالت را به عالي‌ترين شكل ممكن به اجرا درآورد.»

تجمع دانشجويان در فرودگاه بين‌المللي امام خميني (ره) دقايقي پيش پس از خروج مسافران هواپيما كه مهدي هاشمي در بين آنان ديده نشد پايان يافت.

بيانيه دانشجویان تجمع‌کننده در فرودگاه امام(ره)

 دانشجویان تجمع‌کننده در فرودگاه امام خمینی(ره) در بیانیه شماره یک خود خواستار محاکمه قاطعانه مهدی هاشمی شدند.

دانشجویانی که قرار است تا دقایقی دیگر برای مطالبه محاکمه مهدی هاشمی رفسنجانی در فرودگاه امام خمینی (ره) تجمع کنند اولین بیانیه خود را صادر کردند.

در ابتدای این بیانیه با اشاره به خبر بازگشت مهدی هاشمی به کشور آمده است: حال که یکی از متهمان اصلی فتنه 88 قرار است در کشور حضور یابد دانشجویان و آحاد مردم خواستار محاکمه وی هستند.

این بیانیه می‌افزاید: با توجه به گزارش کمیسیون اصل 90 و همچنین مدارک و اسناد موجود و با توجه به اعترافات متهمان حوادث بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری سال 88 مهدی هاشمی در این حوادث نقش داشته و بایستی طبق قانون با وی برخورد شود.



نویسندگان این بیانیه با تأکید بر لزوم وجود قاطعیت در دستگاه قضا تأکید کرده است دانشجویان و امت حزب‌الله هیچگونه اهمال‌کاری را نمی‌پذیرد و مطالبه آنان محاکمه قانونی و فوری مهدی هاشمی رفسنجانی است.

در پایان این بیانیه بر لزوم محاکمه فائزه هاشمی از دیگر عناصر فعال در فتنه 88 سخن به میان آمده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : مهدی هاشمی
نظرات خوانندگان :

hgjhg 2 مهر 1391
همه اينها از هاشمي رفسنجاني است فتنه همه كارها در دولت
مشتری 2 مهر 1391
عکس شو باد برد.از شما دروغ بعید بود
فیضی 2 مهر 1391
امیدواریم با همه متخلفین اختلاسها متخلفین بازار ارز و سکه گرانی ها و ... دانشجویان همیشه در صحنه !!! جدیت داشته باشند .
مت 3 مهر 1391
اينها دانشجو نيستند پول ميگيرند و گريه مكنند هستند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.821 seconds.